|
Ahojte, chcela by som sa spýtať na váš názor ohľadom predaja internetovej domény. Konkrétne či je postačujúce len vystaviť faktúru a po úhrade zmeniť majiteľa doménového názvu alebo je lepšou alternatívou spísanie kúpno predajnej zmluvy. Ďakujem. |
|
|
|
|
Ahoj, z pohľadu predajcu domény je jednoduchšie len vystaviť faktúru a vo fakturačnom texte uviesť názov domény, ktorá je predmetom predaja. Vyhotovenie kúpno predajnej zmuvy iniciujú väčšinou kupujúci. Pokiaľ však odberateľ nepožaduje spísanie zmluvy súvisiacej so zmenou majiteľa domény, v plnohodnotnom rozsahu postačuje vytvorenie faktúry ako dokladu o uskutočnení predaja. |
|
|
|
|
Kúpno predajná zmluva sa obvykle spisuje pri predaji domény aj s web stránkou, pri ktorom sa podrobne spisuje čo všetko je predmetom predaja. V prípade, že sa jedná len o predaj domény a kupujúci nepožaduje spísanie zmluvy, postačí vystavenie faktúry. Predaj domény sa realizuje cez sk-nic.sk, konktétne prostredníctvom formuláru "F6" pre zmenu držiteľa doménového názvu. Formulár musí byť podpísaný pôvodným aj novým majiteľom. Podpis pôvodného majiteľa, t.j. predajcu musí byť úradne overený. |
|
|
|
|
|
|
|